Tisztelt Fogyasztónk!

A Délzalai Vízmű ZRt. a fogyasztói körében évente elégedettség vizsgálatot végez annak érdekében, hogy megismerje véleményüket a szolgáltatásainak minőségéről. Várjuk véleményét, észrevételeit a Délzalai Víz- és Csatornamű ZRt. szolgáltatásaival, működésével kapcsolatban, vagy bármely más témakörben. Segítőkész együttműködését előre is köszönjük!

Tisztelettel:

Áfra Barnabás - Elnök - Vezérigazgató

Minősítés
1 2 3 4 5 6
Elégedetlen Egyáltalán nem elégedett Többnyire nem elégedett Elégedett Többnyire elégedett Teljesen elégedett
I. A szolgáltatás minősége - Ön mennyire elégedett ...
1. az ivóvíz tisztaságával?
1

2

3

4

5

6
2. az ivóvíz ízével?
1

2

3

4

5

6
3. az elmúlt 12 hónapban a vezetékes ivóvíz-ellátás folyamatosságával?
1

2

3

4

5

6
4. az elmúlt 12 hónapban a szennyvízelvezetés folyamatosságával?
1

2

3

4

5

6
Nem rendelkezem szennyvízelvezetéssel
5. a jelenlegi vízmérő leolvasás gyakoriságával?
1

2

3

4

5

6
6. a környeztünk megóvása érdekében tett intézkedéseinkkel?
1

2

3

4

5

6
II. A szolgáltató és a felhasználó kapcsolata - Ön mennyire elégedett ...
7. az ügyfélszolgálati iroda nyitva tartásával?
1

2

3

4

5

6
8. az ügyfélszolgálati iroda megközelíthetőségével?
1

2

3

4

5

6
9. az ügyfélszolgálati iroda komfortjával?
1

2

3

4

5

6
10. az ügyfélszolgálatunkon a várakozási idővel?
1

2

3

4

5

6
11. az ügyfélszolgálatunkon az ügyintézés gyorsaságával?
1

2

3

4

5

6
12. az ügyfélszolgálatunkon az ügyintézés szakszerűségével?
1

2

3

4

5

6
13. az ügyfélszolgálatunkon az ügyintézés eredményességével?
1

2

3

4

5

6
14. a számlák részletességével?
1

2

3

4

5

6
15. a számlák ütemezésével, fizetési határidővel?
1

2

3

4

5

6
16. a számlafizetés lehetséges módjaival?
1

2

3

4

5

6
III. Személyes kapcsolat - Ön mennyire elégedett ...
17. a vízmérő leolvasóink udvariasságával, viselkedésével?
1

2

3

4

5

6
18. az ügyfélszolgálati irodában az ügyintézők segítőkészségével?
1

2

3

4

5

6
IV. Fogyasztók tájékoztatása - Ön mennyire elégedett ...
19. az előre tervezett vezetékes ivóvíz-ellátási szünetről szóló tájékoztatással?
1

2

3

4

5

6
20. a kezelésében lévő belső ivóvízhálózat karbantartásával kapcsolatos tájékoztatással?
1

2

3

4

5

6
21. Honnan értesül a vízszolgáltatással kapcsolatos hírekről, információkról? A napi sajtó híradásaiból
A Délzalai Vízmű ZRt. honlapján
Közösségi oldalon
Más sajtótermékekből, éspedig:
22. Az elmúlt év során előfordult-e, s ha igen, milyen gyakorisággal, hogy a szolgáltatott ivóvíz minősége nem felelt meg az elvárásoknak? Nem volt ilyen eset, a vízminőség minden esetben megfelelt a kívánalmaknak
Egy-két alkalommal előfordult, hogy nem volt tökéletes a víz minősége
Gyakran folyt a csapokból nem megfelelő minőségű ivóvíz
23. Ha volt minőségi kifogás, milyen jellegű volt? Esztétikai jellegű volt, azaz a víz elszíneződését tapasztaltuk
Szaga volt a víznek
A víz íze nem volt kifogástalan
24. Ön szükségesnek tartja az internetes ügyfélszolgálat fejlesztését? Igen
Nem
Nem tudom
25. Az Ön számára melyik fizetési mód kényelmesebb? Általány
Pontosan annyit fizetni, amennyi a fogyasztás
26. Amennyiben van olyan kérdése vagy véleménye, amelyik a Délzalai Vízmű ZRt. működésével, a szolgáltatás biztonságával és minőségével kapcsolatos, úgy kérjük, hogy írja le pár mondatban:
Fogyasztási hely szerinti település

 
Elérhetőségek
E-mail: dzviz@dzviz.hu
Telefon: (93) 509-540

Központi Ügyfélszolgálat: 8800 Nagykanizsa, Kisfaludy S. u. 15/a
GY.I.K.

Azaz a "gyakran ismételt kérdések".

tudjon meg többet ...